Polityka zwrotu kosztów

Data aktualizacji: 11.07.2025 r.

1. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot)

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:

  • należy poinformować nas o decyzji drogą mailową na adres: TerraRC.kontakt@gmail.com

  • można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (nieobowiązkowego), dostępnego pod adresem: 

  • zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

2. Warunki zwrotu

Aby zwrot został zaakceptowany:

  • produkt nie może być używany w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania,

  • produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z kompletnym wyposażeniem (jeśli dotyczy),

  • do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, faktura, potwierdzenie e-mail).

Zwroty należy przesyłać na adres magazynu, który zostanie podany po kontakcie mailowym.

Uwaga: Ze względu na model dropshippingu, adres do zwrotu może różnić się od adresu nadawcy paczki. W celu uniknięcia błędów – zawsze skontaktuj się z nami przed odesłaniem produktu.

3. Zwrot pieniędzy

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy:

  • zwracamy pełną kwotę zapłaconą za towar, w tym najtańszy możliwy koszt dostawy,

  • środki zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania zwrotu lub dowodu jego odesłania,

  • zwrot pieniędzy następuje tą samą metodą, jakiej użyto przy zakupie (chyba że uzgodniono inaczej, bez dodatkowych kosztów dla Klienta).

Nie zwracamy kosztów:

  • przesyłki zwrotnej,

  • uszkodzonych lub niekompletnych produktów (jeśli towar był używany w sposób wykraczający poza konieczny do oceny jego właściwości).

4. Wyjątki od prawa zwrotu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • towarów wykonanych na indywidualne zamówienie (personalizacja),

  • towarów szybko psujących się lub mających krótki termin ważności,

  • towarów higienicznych lub zapieczętowanych, po otwarciu opakowania (np. słuchawki douszne, bielizna, folie ochronne),

  • dostaw cyfrowych treści nieutrwalonych na nośniku, jeśli rozpoczęto ich pobieranie za zgodą klienta.

5. Reklamacje

Jeśli otrzymałeś wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem produkt – przysługuje Ci prawo do reklamacji na podstawie rękojmi.

Reklamację możesz złożyć poprzez kontakt e-mail: TerraRC.kontakt@gmail.com załączając:

  • numer zamówienia,

  • opis problemu i zdjęcia uszkodzenia lub niezgodności,

  • swoje dane kontaktowe.

Rozpatrzymy reklamację w terminie do 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie wymieniony, naprawiony lub zostanie zwrócona jego wartość.


Masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji? Skontaktuj się z nami:
📧 TerraRC.kontakt@gmail.com